Co bylo původní inspirací k vytvoření kolekce?

Mí sledující, kterým naslouchám a chci, aby se cítili dobře. Většina z nich si přála nosit pohodlné kousky na každý den, ve kterých budou vypadat a cítit se skvěle.

Podle jakého klíče jsi vybírala hejty, které se objevují na tvých tričkách a mikinách?

Chtěla jsem na nich mít ty nejpeprnější, takže jsme sestavili jakousi hitparádu. Bylo z čeho vybírat a finální výběr byl výsledkem shody lidí, kteří se na kolekci mého merche podílejí. Mám moc šikovnou asistentku Lubku a celkem velký tým, který moje nápady dále graficky zpracovává. Můj původní plán s hejty byl ale mnohem víc odvážný.

Zdroj: Youtube

Jak to myslíš?

Na mikiny a trička jsem chtěla dát hejty i se jmény lidí, od kterých mi chodí. Ale nakonec jsme od toho upustili, bylo by to bohužel žalovatelné. I když nechápu proč! Když se někdo takto hnusně vyjádří ve veřejném prostoru – na sociálních sítích, měl by za svá slova nést odpovědnost. Ale je to ještě v řešení, pokud nějak půjde zbavit moje hejtry anonymity, půjdu do toho. Není to z mé strany zlost nebo jízlivost, jen chci, aby si lidi uvědomili, že vytvářet si profily, za něž se schovají, a z nich plivat na ostatní, není normální.

Mají možná pocit, že slavní s kritikou počítají…

Konstruktivní kritiku beru, s ní nemám problém, i když je třeba negativní. To je něco jiného. Ale nemyslím si, že my, veřejně známé osoby – „celebrity“ –, bychom měly snášet urážky a osobní útoky. Jsme taky lidi. Na svých sociálních sítích vytvářím obsah pro jiné a nikoli s tím, že bych žádala něčí názor. Na ten se neptám. Kdyby ano, přidám otazník. Taky mě ani nenapadne napsat pod profil J.Lo, Jennifer Aniston nebo Gwyneth Paltrow: „Vypadáš jako stará kr…“ Kolekce se jmenuje „Love Not Hate“. Chtěla jsem, aby lidi viděli, co všechno nás opravdu obklopuje.

Na koho cílí tvůj merch?

Moje oblečení je spíš neutrální, ale většinou při tvorbě myslím na „své ženy“, které mě sledují. Říkám, že už jsme taková krásná komunita. Mám vše z kvalitních materiálů za dostupné ceny. Když občas vidím, za kolik někdo prodává obyčejná trička, jde mi z toho hlava kolem. Myslím i na to, aby se oblečení hodilo pro všechny postavy, od legín, plavek po mikiny a trička.

Máš v plánu kolekci obměňovat? Třeba nápisy na oblečení nahrazovat jinými a peprnějšími?

Přesně tak. Jen si počkejte! Navíc mám v blízké budoucnosti naplánované další projekty. Právě chystám vlastní kolekci brýlí s firmou Ocoolar, také se můžete těšit na moji spolupráci s Klenoty Aurum. Naše chystaná kolekce se bude jmenovat „Simona“ a bude obsahovat opravdu hodně šperků, zhruba osmdesát kousků. A tím nekončím! Čeká mě i moje beauty značka, na které poslední dva roky pracuji s týmem odborníků… Můj záběr tedy raketově roste. Postupně si plním všechny své sny. Před pěti lety, když jsem se dívala do budoucnosti a představovala si, co budu dělat v padesáti, měla jsem za to, že to už budu tak možná stříhat na zahradě bazalku… Ale to se nekoná, mám práce víc než kdy před tím. Myslím si, že mám stále co nabídnout, a právě nyní zúročuji veškeré své životní zkušenosti a poznatky.

Čím si myslíš, že to je, že dnešní padesátnice vypadají i o dvacet let mladší než v předchozích generacích?

Naše maminky, babičky a tetičky neměly motivaci se o sebe takto starat, nedělaly pro sebe skoro nic. Nebyly obklopené možnostmi a taky někým, kdo by jejich atraktivitu doma ocenil. Ženská v mém věku si tehdy myslela, že bude v topu, když je na sporáku navařeno. Ženy byly krásné do dvaceti, ale když porodily děti, rezignovaly na sebe a obětovaly se hlavně rodině. Atraktivita byla o tom, že se dobře postará o domácnost.

V tomto zažíváme velký pokrok!

Ano, tehdy se ženskost rozplynula, skoro vymizela a v pětatřiceti se z ženských staly „babky“, unavené, naštvané. Ani se jim nedivím, když srovnám, v jakém komfortu žijeme my. A to byla velká škoda! Pro mě není výmluva, že na to, aby se o sebe člověk staral, potřebuje hodně peněz atd. Běhám – a to je například zadarmo. Nemám ani soukromé trenéry, nechodím do drahých fitness center. Když jsem s běháním začínala, neměla jsem ani drahé boty. Začala jsem s obyčejnou výbavou. Jediné, co jsem potřebovala, byla pevná vůle a ta se koupit nedá. Ale je fakt, že dnes, když mám něco naběháno, nedám dopustit na boty od Under Armour.

Vyčítají ti ženy na sociálních sítích, že máš na péči o sebe víc času než ony?

Jasně. Píšou často, že na rozdíl od nich mám chůvu, paní na úklid atd. Tomu se směju, protože tu hodinu pro sebe věnují hejtování na Instagramu, místo aby šly něco dělat… Holky, jděte si radši taky zaběhat!

Celou fashion story najdete v aktuálním čísle časopisu Glanc se Simonou na titulce.

Zdroj: iGlanc.cz

Související články