Jak dlouho trvá, než jednoho soutěžícího připravíte na přímý přenos?

Na začátku, když je jich deset, protože my jsme čtyři na vlasy a čtyři na make-up, tak máme zhruba čtyřicet minut na každou hlavu. Teď nám dvě dámy vypadly, tudíž máme na vlasy a účes padesát minut. Ve smyslu, že přijde, sundá gumičku, musíme je zpracovat, připravit, natočit učesat, aby to nespadlo, a udělat ozdoby. To samé je na líčení. Na chlapy míváme zhruba deset až patnáct minut, ale dost si je připravujeme dopředu během generálky, pokud se jedná o to, že je potřebujeme zastřihnout, tak to děláme během generálky.

Panuje před živým přenosem stres, nebo už máte něco předem vyzkoušeného?

První přenos má česanou a líčenou generálku. To znamená, že v pátek si to všechno zkoušíme, protože vidíme poprvé světla, vidíme poprvé, co se tam leskne, neleskne, co ty světla nechají "žít". Zároveň i ti soutěžící si poprvé vyzkouší taneční šaty, účes, make-up, aby se na ten první díl vychytalo vše, co se může stát. Ale ostatní díly se jedou až ten den, protože ty účesy se domlouvají s kostýmním výtvarníkem, aby šly k šatům, co by se jim hodilo. Někdy se o tom bavíme i během přípravy na další týden po přenosu v sobotu. Pak to seřadíme dohromady. Musíme samozřejmě koukat na to, aby se neopakovaly účesy. Může se stát že si dva, tři soutěžící vyberou, co je hodně podobné. Ne všichni chtějí mít rozpuštěné vlasy, většinou všichni chtějí mít culík. Protože ty tance k tomu evokují. Pokud je ale něco mimořádného nebo potřebujeme vyzkoušet, tak máme možnost si to zkusit. Jediné, co se dělá dopředu na generálce je to, když jim měníme délku vlasů nebo přidáváme hodně příčesků, aby věděli, co se jim na té hlavě pohybuje.

Mají celebrity zvláštní požadavky na make-up či účes?

Ne, akorát někdo má jasnější představu a někdo méně jasnou. Taky se to střídá. K nějakému oblečení a k tanci si něco vysnili a mají jasnou představu, někdy vám zase nechají úplně volnou ruku. Je to pro nás barevné. Zároveň nám nevadí, když přichází s nějakými nápady.

Přicházíte vy s nápady jako odbornice, nebo si do toho necháte mluvit?

Je to kombinace. Máme třeba Katku Hrstkovou, kde by se nám s kostýmním výtvarníkem hodily dlouhé vlasy a rozpuštěné, ale má tam takovou specifickou otočku na zemi a to by se jí točily pod nohama, to nejde. Takže přicházíme s nápady my, přichází s nápady soutěžící a pak přichází také nápady od choreografů, kteří vám něco úplně zatrhnou, a tím pádem musíte vymyslet něco jiného. Je to kombinace celého týmu. Ono těch dílů je hodně, tudíž s nápady nikoho nevyhazujeme, těch potřebujeme opravdu strašně moc.

Podle čeho se inspirujete?

V průběhu roku, když vidím cokoliv zajímavého, tak si to ukládám do galerie v telefonu. Mám tam asi 1030 účesů. Inspirace ale nejvíce přichází v momentě, kdy mám tu osobnost v křesle, kdy mám ty šaty a v mém případě potřebuji vidět i tu choreografii. To mě inspiruje. Hodně se taky bavím s profíky, aby mi něco víc řekli k té choreografii, co tam cítí, co potřebují, abychom podpořili. Ten soutěžící je dominantní, ta soutěžící je křehká, tak od toho se to odvíjí.

Nemluví vám do toho i lidi z České televize?

Dalo by se říct, že právo veta máme my. Když by přišly tři s culíky, protože se jim to hodí k tanci, tak řeknu, že jeden bude rozpuštěný, jeden bude rovný a jeden se musí vyměnit za něco jiného. Přes to nejede vlak. Když někdo přijde s poznámkou, beru to jako podnět k zamyšlení, než že by do toho někdo kecal. Náš tým se sejde při poradách, je tam i režisér, kostýmní výtvarník, producenti, produkce, každý tam vydá ze sebe, co může. V tomhle směru je tam spolupráce.

Zdroj: iGlanc.cz

Související články