Sbohem Tindere, ahoj ”šťastná hodinko” v Mercadoně. Seznamování skrze aplikace má své mouchy. Tak především nemáte ponětí, zda se osoba na druhé straně nevydává za někoho jiného. A i kdyby ne, pak první setkání bývá jedno velké zklamání, protože ten člověk, co přišel na rande, vypadá o hodně hůř než na fotkách. Proklatě. Dnešní virální doba však nikdy není na originální nápady skoupá, a tak se na sociálních sítích rozmohl nový trend Tinder de Hacendado, díky němuž se můžete zamilovat na první pohled.
Tinder de Hacendado
Hned si vysvětlíme, jak to vlastně funguje. Kdo má zájem o seznámení, pak se musí dostavit mezi sedmou a osmou hodinou večer do jednoho španělského řetězce supermarketů, popadnout nákupní košík a mít oči dokořán. Poznávacím znamením, že tady nejste kvůli prostému nákupu potravin, je, že si do košíku vložíte ananas vzhůru nohama. Takto vyzbrojení namiřte rovnou do uličky s vínem. Je tu někdo, kdo by snad lahodil vašemu oku? Šťouchněte do něj košíkem a pokud v něm má i on ananas vzhůru nohama, je to win win! Znamená to totiž, že oba hledáte partnera.
Jak se (ne)vážně seznámit
Z už tak bizarní seznamky se vyvinula celá řada kódů, které přesně definují, o co vám jde a co si od seznámení vlastně slibujete. Takže když hledáte opravdu velmi vážný vztah, ne jen nějaký úlet, pak byste měli do svého nákupního vozíku k ananasu přihodit ještě čokoládové sladkosti, salát nebo mraženou pizzu. Nezávazný flirt naopak jasně dáte najevo konzervami, zavařeninou či luštěninami.
Držte se nepsaných kódů a pravidel
Mezi další signály, jak upoutat pozornost a dát najevo, že tady nejste primárně kvůli potravinám, jsou klíče. Držte je v ruce a cinkejte s nimi. A když nenápadně položíte do košíku ”objektu vašeho zájmu” sklenici studené polévky gazpacho, abyste upoutali její/jeho pozornost, začnou i ledy tát. Jinými slovy, co chcete, to máte doslova v košíku.
Funguje to?
Ačkoliv se taková flirtovací hodinka v obchoďáku může zvrtnout v boj o posledního svobodného chlapa, jistě se takto seznámit dá. Když to někomu vyjde přes matematické algoritmy, proč by to jiným nemohlo vyjít v obchodě? Osobní seznamování je něco jako gorila horská. Je na pokraji vyhynutí. Po všem tom swajpování, hola, jdu nakupovat chlapa! Trochu jak v Indii, kde si můžete koupit manžela na trhu.
Může za to mimochodem jedna svobodná žena ze zahraničního pořadu První rande, která se před lety podělila o svůj ”trik”, jak v supermarketu flirtovat. Uvedla, že lidé bez partnera chodí nakupovat právě mezi devatenáctou a dvacátou hodinou večer. Odtud se před nedávnem tato technika znovuzrodila.
Dovedeme si celkem živě představit, že se seznamovací nákupy uchytí i u nás. Byla by to přinejmenším skvělá reklamní kampaň, jak u sebe v obchodě prodat konkrétní typ zboží. Ale pšššt, od nás to nemáte.