Životy celebrit nejsou vždy tak růžové, jak by se mohly zprvu zdát. Některé slavné osobnosti ovšem žijí doslova pohádku. Dokonalým námětem pro romantický film by mohl být osud Georginy Rodríguez Hernández. Půvabná žena se totiž během několika dní stala z obyčejné dívky ikonou, světově oblíbenou personou, která je dokonce múzou několika módních velikánů.
Z prodavačky v obchodě partnerkou sexy idola, profesionálního fotbalisty, muže s neuvěřitelným jměním. Takový scénář si připravila kniha života pro rodačku původem z Argentiny. Georgina je hned několikanásobnou maminkou. S legendárním sportovcem vychovávají pět dětí, z toho dvě jsou jejich společné. Ovšem ani péče o početnou rodinu nestojí usměvavé hvězdě nejen sociálních sítí, na Instagramu má neuvěřitelných 57 milionu sledujících, v cestě za hvězdnou kariérou.
Óóóóó, sladký živote
Každý rok na Georginu čekají nějaké ty příjemné pracovní povinnosti, kdy prohlubuje povědomí o svém jméně. Minulý rok se mimo jiné stala tváří oblíbené značky Guess. V kampani pro podzim a zimu 2023 natolik zazářila, že jí společnost dala příležitost i pro letošní rok. Kampaň pro jaro/léto 2024 se značce Guess opravdu povedla. Zásluhu na tom samozřejmě má nejen Georgina, ale i Paul Marciano, creative director značky Guess, fotografka Tatiana Gerusova, celý tým bez něhož by nevzniklo vysoce módní dílo lehce netradičního vzruchu.
Kampaň se nese v duchu exploze ryzí ženskosti s puncem temperamentní smyslnosti. Při bližším pohledu na snímky se často přenesete do minulosti. Je zde patrná inspirace italskou oděvní rozmanitostí v duchu 60., 70., 80., ale i 90. let. Je takovým poměrně zajímavým průřezem módní historií.
Ač se kolekce nese v duchu retra, výsledek je svěžím okořeněním moderní technologické doby, zohledňující potřeby dam bez ohledu na módní vyznání a tělesné proporce. Sama Gerogina se totiž pyšní postavou charakteristickou pro Latinskou Ameriku. Má oblejší křivky s dominantním vyklenutým zadečkem a silnějšími stehny. A právě zasazení tradiční ženskosti v podobě Georginy do kampaně bylo rozhodně skvělým tahem na bránu. Pokud by kampaň měla mít nějaké motto, slušelo by jí známé “La dolce vita”.
Líbí se vám nová kolekce Guess s Georginou Rodríguez?
Zdroj: iGlanc.cz