Victoria Beckham se našla v módním průmyslu. Navzdory tomu, že do něj vplula s precedensem popové ikony, což by mohlo znamenat, že jde o bohatou celebritu, která si plní sen, se dočkala uznání odborné kritiky. Její minimalistické kousky si oblíbili lidé milující nadčasovou a kvalitní módu. Nejde však o libůstky za hubičku, brand Victorie Beckham se blíží cenám haute couture modelů. Pokud chcete mít něco s visačkou VB, můžete zbystřit jedině, když britská módní ikona vytvoří kolaboraci s brandem masovější výroby.

Zdroj: Youtube

Victoria Beckham a sport

Není to poprvé, co Victoria Beckham spojila své síly s jinou módní značkou. Oblíbenými jsou její linie navržené pro sportovní značku Reebok. Vynikají nápaditými střihy, efektní barevností, Victoria se nebála navrhnout do kolekce i sukni, která skvěle korespondovala s topem v podobě klasické sportovní podprsenky. Právě tato spolupráce Victorii možná popohnala k myšlence, že by mohla stvořit něco i pro klasický módní řetězec.

Beckham a levná móda. Je to přešlap?

Victoria Beckham uvedla linii ve spolupráci s oděvním řetězcem Mango. Na poli módy to není žádná novinka, kolaboracemi se slavnými osobnostmi i designéry se pyšní i severský řetězec H&M, kterému se kdysi upsali Madonna, Karl Lagerfeld, Moschino a další. Co je cílem takových kolekcí? Fanouškům módy se dostane cenově dostupnějších kousků podle návrhů slavných osobností. Samozřejmě, jak jistě víte, nikdy to není tak, že šaty od slavné osobnosti stojí stejně jako šaty z běžné konfekce oděvní značky. Ceny jsou vyšší.

Dalším kritickým momentem jsou materiály. Pokud oděvní designér má ve svém portfoliu kabelky z jehněčí kůže, nemůžete počítat, že masový řetězec vám za drobné poskytne stejný materiál. Což ale neznamená, že produkt jako takový nemůže být kvalitní. Návrháři si většinou ohlídají, z čeho budou produkty vyrobeny, aby nešlo o vyloženě levné textilie, které po pár praních zcela ztratí tvar a barvy.

Kolekce Victorie Beckham? Chybí velikosti

Nová linie Victorie Beckham se potýká s kritikou, že je vyrobena pouze do britské velikosti 12, což je naše 40. Zatímco jiné značky se naopak snaží rozšířit portfolio velikostí, jelikož trendy zkrátka hovoří jasně – silnějších lidí přibývá, a zde jde o byznys. Mnozí berou toto rozhodnutí Victorie a módní značky jako krok zpět.

Kvalita oblečení a materiály

Krásné střihy, tlumené barvy, nadčasové kousky, které vydrží. Tím se pyšní klasické autorské kolekce Victorie Beckham. Návrhy pro módní řetězec působí podobně. Ovšem někteří fanoušci se cítí být zklamáni použitými materiály. Co naplat, oblečení z masového řetězce nemůže v podstatě být z pravého hedvábí, kašmíru, nelze každý kousek zpracovat ručně. Ačkoli kousky od Victorie Beckham pro módní řetězec nejsou za hubičku (sako 5500 Kč, šaty cca 6000 Kč), nelze použít takové látky, z nichž Victoria tvoří pro svůj brand.

Zde Victoria trochu narazila, zatímco její práci pro sportovní značku lidé chválili, zde jsou na rozpacích. Jde o to, že sportovní kolekce se vymyká její tvorbě, v klasické konfekci lidé ale asi čekali více.

Zdroj: iGlanc.cz, Daily Mail, Yahoo Lifestyle Canada, The Business of Fashion, Telegraph   

Související články