Konec nudným taškám. Novou sezónu válcují kabelky bez tvaru nebo naopak brašny nezvyklého designu. Tohle jsou tři nejnovější kousky ze světa fashion, které by vám neměly uniknout. Brzy z nich totiž bude virální trend!
Strike v šatníku
Acne Studios si hraje s kreativitou, to dokázali i při vykopnutí své nové Bowlina Bag, jež je, jak už název napovídá, inspirovaná klasickou taškou na taškou na bowling. Do kampaně se zapojila i největší IT girl roku 2024 a žena, která stojí za trendem tzv. Brat Summer, zpěvačka Charli XCX. Těžko ale říct, zda tímto spojením nešlápl brand vedle, kráska se totiž hned nato objevila i v kampani pro řetězec s rychlou módou H&M, která je pro konzumenty daleko dostupnější. Bowlingovka totiž stojí zhruba 38 tisíc korun.
Do sedla ve stylu
Stella McCartney představila svoji novou Ryder Bag, která byla vytvořena tak, aby dokonale kopírovala koňskou siluetu, kůň je ostatně nejoblíbenějším zvířetem samotné návrhářky. Někdo by sice mohl namítnout, zda stylem jezdectví tak trochu "nefušuje" do řemesla značce Hermès, všichni "koňáci" mají ale jistě radost. Větší verze kabely vyjde na 29 tisíc korun, menší v přepočtu asi na 22 tisíc.
Na ostří tesáků
Nejnovější release značky Mugler nese jméno The Fang Bag, neboli tesáková taška. Kabelka má zapínání ve stylu tesáku, které bylo inspirováno jejich ikonickými botičkami na podpatku. Tesáky spojují nebezpečnou krásou, kterou snoubí s ženskou dominancí nebo stylem femme fatale. Pokud už takové jehly vlastníte, kabela je skvěle doplní, jen vás možná zabolí její cena, vyjde totiž zhruba na 30 tisíc korun.
Zdroj: iGlanc.cz, Anna-Marie Donkor je módní redaktorka s mnohaletou zkušeností. Moderovala úspěšný módní podcast, kromě toho působila jako vizážistka a odborná recenzentka parfémů.