Sladký život své rodině vytváří v romantické komedii tvůrců snímků Bezva ženská na krku či Ženy v běhu postava Jindřicha, jehož hraje Jan Cina. S manželkou, kterou ztvárnila Jenovéfa Boková, se stará o šestiletou dceru. Sladkým životem mají být Jindřichovy lahodné marmelády a hledání krásy v obyčejných radostech.
Takový člověk nestojí o peklo, které mu do života přinese Rosťa Beran, bývalý reprezentant ČR v hokeji s egem jako Brno a pokřivenými hodnotami. „S jejich idylickým světem nemá vůbec nic společného a je určitým způsobem opravdu hovado. Tyto dva světy se začnou v dobrém ovlivňovat a vzniká díky tomu řada komediálních i lidsky dojemných situací,“ odhaluje Jan Cina s tím, že z Jindřicha a Rosti se postupně stanou přátelé. „Rosťa je padlý hokejista, který je požrán vlastním úspěchem a slávou. Myslím, že inspirací pro tuto postavu může být spousta jiných profesí, kterým se to stává. Jsou to ty situace, ve kterých si člověk připadá strašně jistý, bezpečný, silný – a pak se zničehonic stane něco, co nepředpokládá, a to ho zničí nebo pokoří,“ vysvětluje představitel hlavní role Vladimír Polívka.
Zásadní problém jeho Rosti je nejen nefunkční erekce, ale on navíc potřebuje transplantaci srdce, a to ho přivede zpět – doslova – do náruče chiruržky Magdy, kterou si zahrála Petra Hřebíčková. „V tomto filmu se hodně věcí přihodí a je to hlavně o tom, že v každém z nás může nastat změna, pokud člověk chce. Když se mu přihodí, že spadne až na dno, tak to pro něj nemusí být úplný konec, ale nový začátek. To je vzkaz, který se mi v tomto filmovém příběhu hodně líbí,“ odhaluje o filmu Sladký život Petra Hřebíčková, která si poprvé zahrála lékařku, ale s producentem, scenáristou a režisérem tohoto snímku Tomášem Hoffmanem pracovala už na filmu Bezva ženská na krku, což byl Hoffmanův režijní debut.
A co o svém novém filmu říká právě muž, který za novým filmem stojí? „Reálný život je nedokonalý, má většinou špatnou dramaturgii a je plný nesympatických postav, takže se snažím trávit většinu času ve světě filmovém. Už v dětství byl můj nejlepší kamarád Jean-Paul Belmondo, a i když se rád podívám na dobré filmy všech žánrů, mnohonásobně radši mám právě komedie, dobře zkalibrované, radostné a emotivní, které mi na duši dělají hřejivě dobře. Snažím se i takové točit – je to pro mě taková terapeutická nezbytnost, asi proto, že jsem vyrostl v rozvrácené rodině,“ vysvětluje Tomáš Hoffman.
Zdroj: časopis TV Star, Cinemart