Francouzský brand pravidelně budí pozornost extravagantními modely. Ať jde o boty, které vypadají, že prošly všechny bahenní lázně světa, nebo se může jednat o šaty, jež působí, jako by byly spíchnuté z pytle na odpadky. A právě i tento kousek se pro Nikol stal inspirací, aby i se svým mužem Petrem natočila reel v duchu módní přehlídky „Balencijága Lány Edition Spring/Summer 2024“.
Hvězdný styling za hubičku
„Pytloidní“ šaty od francouzské značky stojí mimochodem asi 145 000 korun, Nikol se však chopila nejspíš právě klasické polyetylenové variace, kterou dáváme do košů. Pak stačilo nasadit modelkovsky znuděný výraz a šlo se pózovat. Balenciaga je však studnicí inspirace, takže na svůj model si přišel i Nikolin manžel Petr, který si vyzkoušel sukni, jež působí jako ručník uvázaný kolem pasu. K němu dvojice dostylovala kalhoty, mikinu, obří sluneční brýle zde nahradila jejich potápěčská verze. Jdeme do kolen!
Nikol se baví, fanoušci šílí
Jak už je zvykem, Nikol touto parodií rozpoutala lavinu reakcí. Zpěvačka Martina Pártlová připsala pod příspěvek: „Já to chci.“ Moderátorka Eva Decastelo si šaty rovnou „objednala“ a ještě trefně napsala, jestli na ně není slevový kódík. A jelikož se ve videu objevila i ikonická modrá nákupní značka, kterou známe z populárního obchodu s nábytkem, jedna sledující se zajímala, zda je možné ji ihned koupit, nebo se musí zapsat na waiting list, jak tomu u drahých značek bývá. Někteří fandové šli však ještě dál a po vzoru Nikol natočili vlastní videa.
Ze značky si vystřelil i „Mekáč“
Španělská značka je vděčným terčem parodií, ať jde o influencery nebo známé značky. Když před pár lety přišla s kolekcí, v níž měla červené, kožené nazouvací sandále, mnoha lidem připomněly krabičky, z nichž taháme křupavé hranolky. Švédský McDonald’s se toho chytil, popadl obaly na french fries a nafotil, jak se vyjímají na nožkách. A pozadu nezůstal ani již zmíněný nábytkářský řetězec, jenž do 24 hodin po dropu ručníkové sukně přišel se stylingem z vlastních koupelnových doplňků.
Zdroj: iGlanc.cz, Instagram, Famous Campaigns, Hypebeast