Stylové cestování

Na značce Thule se mi líbí, že ať už lidé objevují přírodu (ne)daleko od rušného města nebo cestují po světě s rodinou a přáteli a chtějí si užívat nadšení z aktivního života, pro všechny má tento švédský výrobce řešení. Myslí na jejich touhu strávit co nejvíce času tím, co na cestování a outdooru mají rádi. Vědí, že se milovníci aktivního životního stylu nechtějí zdržovat neustálými obavami o to, jak přepravit veškerou potřebnou výbavu. Na tom, abyste si mohli naplno užít dobrodružství, pracuje Thule už více než 75 let, takže může při vývoji svých produktů uplatnit bohaté dlouhodobé zkušenosti. Vyvíjí chytré stylové výrobky, které jsou nejen ekologické a vysoce kvalitní, ale také bezpečné a snadno použitelné. To vše proto, abyste u sebe mohli mít všechno, na čem vám záleží. Tento záměr vyvrcholil 16. listopadu 2023 se ve švédském Malmö, kde se uskutečnila vůbec první Thule Experience, jedinečná událost, při které bylo představeno více než 30 nových produktů

Novinky pro děti i pro psy

Rok 2024 bude pro Thule zlomový, chystá se totiž uvést na trh více produktů než kdy předtím! A přibudou dokonce dvě zcela nové a vzrušující kategorie - autosedačky pro děti a přepravní boxy pro pejsky. Když jsem je na zmíněné show viděla na vlastní oči, až mi bylo líto, že už máme skoro dospělé děti a že čtyřnohého mazlíčka kvůli alergiím nevlastníme. Nadchla mě nejen propracovanost obou novinek, ale také jedinečný design, který prostě chcete mít. Co se týká show, byla dechberoucí! 650 hostů z celého světa se usadilo z obou stran podél improvizovaného obrovského mola, na kterém se postupně objevovalo více než 40 ambasadorů značky, kteří naživo představovali všestrannost a jednoduché použití produktů v akci prostřednictvím aktivit jako je chůze, běh, jízda na kole, jízda autem nebo běžecké lyžování.

Žít naplno

Speciální vrcholem této události byl legendární alpský lyžař Ingemar Stenmark, první ambasador Thule, který symbolicky propojil bohaté dědictví značky s jeho budoucími ambicemi. A zvlášť dojemné bylo vystoupení dětí ve věku už od tří let, které nesly různě velké bílé balónky s hesly ladícími s filozofií značky a pohodlným cestováním. „Naším cílem je inspirovat k aktivnímu životnímu stylu a naši ambasadoři jsou klíčem k této vizi. Nejsou to jen sportovci nebo profesionálové ve svých oborech, ale jednotlivci, kteří chtějí ze života vytěžit maximum. Jejich vášeň a oddanost odráží ducha značky,“ vysvětluje Tina Liselius, Vice President Brand ve společnosti Thule. 

Seznámení zblízka

Výstava produktů po skončení této jedinečné show poskytla všem hostům nejen skvělou zábavu, hudební produkci a občerstvení, ale také bližší seznámení s novými produkty, které byly vystaveny všude kolem od batohů, kufrů přes kočárky, dětské vozíky za kolo až po střešní stany, které mě osobně naprosto uchvátily. Sbalit se, vyrazit do divočiny, přespat na střeše a ráno si užít výhled jaký nikdo jiný nemá, tomu říkám to pravé dobrodružství! „Možnost zažít Thule na vlastní kůži se nic nevyrovná. Když je vyzkoušíte, pochopíte náš závazek k designu, uživatelské zkušenosti a kvalitě produktů. A uvidíte, že stejná filozofie je zřejmá ve všem, od zavazadel přes počátky, nosiče kol až po střešní stany - a od příštího roku i v autosedačkách a produktech pro psy,” uzavírá Tina Liselius.

Zdroj: iGlanc.cz